بچه بسیجی

گرافیک اسلامی

بچه بسیجی

گرافیک اسلامی

خرمشهرراخداآزادکرد...

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ

خرمشهرراخداآزادکرد...


پیام [به ملت ایران (تجلیل از رزمندگان اسلام و تبریک فتح خرمشهر)]

زمان: 3 خرداد 1361/ 30 رجب 1402

مکان: تهران، جماران‏

موضوع: تجلیل از رزمندگان اسلام و تبریک فتح خرمشهر

مخاطب: ملت ایران‏

 

بسم اللَّه الرحمن الرحیم‏

با تشکر از تلگرافاتى که در فتح خرمشهر به این جانب شده است، سپاس بى‏حد بر خداوند قادر که کشور اسلامى و رزمندگان متعهد و فداکار آن را مورد عنایت و حمایت خویش قرار داد و نصر بزرگ خود را نصیب ما فرمود. این جانب با یقین به آنکه «مَا النَّصْرُ إلّا مِنْ عِندِ اللَّهِ»[1] از فرزندان اسلام و قواى سلحشور مسلح، که دست قدرت حق از آستین آنان بیرون آمد و کشور بقیة اللَّه الاعظم- ارواحنا لمقدمه الفداء- را از چنگ گرگان آدمخوار که آلتهایى در دست ابرقدرتان خصوصاً امریکاى جهانخوارند بیرون آورد و نداى «اللَّه اکبر» را در خرمشهر عزیز طنین‏انداز کرد و پرچم پر افتخار «لا اله الا اللَّه» را بر فراز آن شهرِ خرّم- که با دست پلید خیانتکاران قرن به خون کشیده شده و «خونین شهر»[2] نام گرفت- [بیافراشت‏] تشکر مى‏کنم. و آنان فوق تشکر امثال من هستند. آنان به یقین مورد تقدیر ناجى بشریت و برپاکننده عدل الهى در سراسر گیتى- روحى لتراب مقدمه الفداء- مى‏باشند. آنان به آرم «ما رَمَیْتَ إذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللَّه رَمى‏»[3] مفتخرند.

....



[1] - بخشى از آیه 126، سوره آل عمران:« هیچ نصرت و کمکى نیست مگر از جانب خداوند»

[2] - خرمشهر، پس از اشغال توسط رژیم بعث عراق به ویرانه‏اى تبدیل شد و بدین جهت« خونین شهر» نام گرفت و پس از آزادى بار دیگر نام« خرمشهر» به آن بازگشت‏.

[3] - بخشى از آیه 17 سوره انفال:« و آن گاه که تیرافکندى تو نیانداختى بلکه خدا تیر انداخت».

  • بچه بسیجی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی